قلب

خودم با دست روی خاک کشیدم.

بعد دستا مو شستم

نظرات 9 + ارسال نظر
زر زری جمعه 8 دی 1391 ساعت 16:37 http://www.zarzari-joon.blogfa.com/

اوخی...نازی نازی

اینو کجا کشیدی؟

حالا میام بت میگم

وری نایس
خوبه باز تو میشووووووری منو یه بار بچه ها تو جرات خقیقیت مجبور کردن با همون دستا آیس پکو با دستم بخورم
+ این چقد خوشگلللللللهههههه
من هی میخوام بزنمششششششش:‌

عزییییییییزم

آبجی بزرگه ی خودمی
اینقدر دلم می خواد قیافت رو ببینم

یگانه شنبه 9 دی 1391 ساعت 14:41 http://1730.blogfa.com

ینی خاک بر سر خود سکه پندارت
میخواسی اسم منو بنویسی

وا براشی یگانه صد دفعه بهت گفتم نظر های این جا رو نمیشه ویرایش کرد درست حرف بززن

نجوا دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 11:10 http://www.najvaa91.blogfa.com

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
آپم
آپم
آپم

h,h ,hruh llk,k hc nu,jj h,lnl
دوباره من یادم رفت این کیبرد رو فارسی کنم و بنویسم ایش
ترجمش:اوا واقعا ممنون از دعوتت اومدم

✗ƒαяαñαk✗ دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 13:16 http://www.varaghpareham.blogfa.com

واقعا ؟‌
منم خیلییییی زیااااد دوس دارم تو و یگانه رو باهم و درکنار هم ببینم

واحده دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 14:31

سلاااام...عکسات خیلی قشنگه.

مرسی عزیزم

پرنیان پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 23:25

استعدادت تو حاقم هما حالا نمی گفتی فکر می کردم دستاتو نشستی

ا پرنیان تویی چی شده اومدی نظر دادی

سمیرا دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 16:40

اون وسط آب از کجا آوردی؟
اصلا چه معنی میده دختر با دست رو خاک قلب بکشه؟

به تو چه اصن

آلبرت(آوا تپلی) چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 21:56

اِ بابا گیلی تویی؟؟؟؟
ایوِلخیلی هنرمندی.واقعا تا حالا کسی بابا به این هنرمندی داشته؟

به به چه عجب شما اومدید یه نظری دادید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد